اعلام نرخ طلا، سکه و ارز

تلفن گویا چیست؟

تلفن گویای اعلام نرخ شرکت آرامیس چیست؟

تلفن گویا(Interactive Voice Response) یا به اختصار IVR که به معنی پاسخ صوتی تعاملی است، یک سیستم اطلاع رسانی با پاسخگویی خودکار ۲۴ ساعته بوده که به مخاطبان خود خدماتی را ارائه می دهد.

این سیستم بیشتر برای سازمان ها، ادارات، مراکز، شرکت ها و … برای تسریع و تسهیل در ارتباط ها یا پاسخگویی به درخواست کاربران طراحی شده است تا با صرفه جویی در هزینه هایی که برای نیروهای انسانی پرداخت می شود و یک ارتباط مستقیم و دائم با مشتریان، بهترین عملکرد را داشته باشد.

تلفن گویای به صورت خودکار پاسخ داده می شود، می تواند از محتوای بانک اطلاعاتی شما استفاده و بر اساس آن اطلاع رسانی کند و سطح کیفیت کاری شما را بهبود ببخشد. هدف از تلفن گویا، گرفتن اطلاعات، سپس پردازش آن و گرفتن نتیجه است. سامانه ای هوشمند که نزد کسب و کارها بسیار محبوب و پرطرفدار است.

با تلفن گویای نرخ شرکت آرامیس از وضعیت نرخ طلا، سکه و ارز، بیت کوین، رمز ارزها تنها با گرفتن شماره تلفن ۰۲۱۷۲۰۳۷ با خبر می شوید! در هر ساعت از شبانه روز امکان دسترسی به اطلاعات به روز شده (امکان به روزرسانی بیش از ۵ بار در هر دقیقه) را خواهید داشت و علاوه بر آن در هر شرایطی که باشید، بدون نیاز به اینترنت با یک تماس قیمت های لحظه ای را خواهید داشت.

این تلفن گویای نرخ با دقتی بالا در اطلاع رسانی نرخ های به روز، وقت مفید شما را آزاد می کند و در زمانی کوتاه با استفاده از صفحه کلید تلفن به نتیجه مطلوبی خواهید رسید.

تلفن گویای نرخ ۷۲۰۳۷ شماره تلفن استعلام طلای آب شده از معتبرترین منابع برای اطلاع رسانی به شما استفاده می کند، بنابراین بدون هیچ شک و تردیدی به این تلفن گویای طلای آب شده اعلام نرخ اطمینان کنید.